středa 24. února 2016

Dala mi zabrat

Choroba jedna. Tisíc příznaků, rozumné vysvětlení skoro žádné. Odběry cosi odhalily.
Už je líp a tak to snad zůstane. Protože zapojení do pracovního procesu bylo opravdu složité.
Ještěže mám hodné kolegyně.
Těch pár posledních dnů jsem fakt fungovala pouze na systému postel - práce. Víc jsem nedávala.
Zato můj muž se vzorně staral. Moc děkuju.
Viki na tom není líp, přidaly se ještě jedny léky.
Včera se tu stavila Janička a bříško už má hezké. Konečně je vidět, že za 3,5 měsíce už bude mít miminko.
Taky jsem udala velkou palmu, nám tady kradla světlo, tak snad udělá jinde radost.
Dneska na otočku do Špindlu. Péťa tam byla na brigádě. Taky jí není nejlíp. Nějaká viroza. To asi ten studený vzduch. Jo, holt nejsme na Madeiře.
Takže se všichni léčíme a doufáme, že už přijde jaro a bude dobře.
Odpolední rychlé venčení, aby Viki neprochladla, ostatně i j si musím dávat pozor.
Tak jenom pár rychlocvaků mobilem.


 Už by to sluníčko mohlo zůstat. I když docela zima, chumelilo a foukal vítr, bylo to moc fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat