pátek 4. března 2016

Než se stihnu rozkoukat

je víc jak týden pryč.
Tak ne, že by se tady nic nedělo.
Ve čtvrtek jsem posílala po Janičce moč od Viki ke kontrole.
Jana volala, že je všechno špatně, že jsou pořeba další vyšetření. Nejdřív jsem myslela, že to nechám na další týden, ale situace vypadala docela vážně, tak jsem Viki sebrala a frčela na veterinu.
Počasí docela šlo (foceno z auta),


ale čas mne tlačil, měla jsem jít na noc.
Nakonec jsem to všechno stihla, ale výsledky nevypadaly moc dobře....
Jenže na další testy musíme čekat.
Fíbí to je naprosto jedno :)


V pátek po noční jsem samozřejmě prospala. Dozvuky choroby, jsem ještě hodně unavená...
A celé odpoledne jsem vařila a vařila.
Víkend pracovní, docela to šlo...
V pondělí dopoledne pohodička, oddych. V poledne kadeřnice, poté kávička s manželem.
Kytička jen tak pro radost.

Když máme ten jeden den k dobru.
Péťa odjela zase pracovat, Janička pro změnu práci ukončila.
V úterý na další testy s Viki na veterinu. Tentokrát cesta romanticky zasněžená....



Testy zase nicmoc neodhalily, ale Viki je evidentně líp. Tak aspoň něco.
Večer zase noční.
Středa taková nějaká divná. Po noční jsem byla totálně vyšťavená. A nějak jsem se už nenastartovala.
Na čtvrtek na den jsem se netěšila. Ale nakonec to šlo. Jen nálada je nějak napjatá. No, je nás málo a je toho na nás na všechny moc. A pak stačí jedno popíchnutí "paní chytré" z jiného patra a je oheň na střeše. Snad až začne víc svítit sluníčko, tak snad se i nálada upraví.....
A dneska zase noční....


2 komentáře:

  1. Ona ta nalada je asi všude stejna.Sluničko chybi,aby nam dobilo baterky,ale snad se brzy dočkame a bude lepe.Krasne dny.Atka

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji pevné nervy .. a hooodně sluníčka ♥ Iva

    OdpovědětVymazat