neděle 6. března 2016

Za kulturou

Po noční jsem samozřejmě zalehla.
Po obědě na chvilku ven s Viki. I když laboratorně není OK, tak rozhodně se chová jako zdravá a pan doktor už krátké vycházky povolil. A ona z toho má radost.


No a večer za kulturou. Tentokrát Ořechovské divadlo. Rychlé šípy - pobavili jsme se a zasmáli.

V neděli jsem dělala k obědu bramborové placky. Nějak jsem neodhadla dávku a tak slovo dalo slovo a že jich pár dovezeme babičce. Venku pošmourno, Viki jsme raději nechali doma, protože každou chvíli sprchlo.
Jenže jsem se chtěla projít. Tak mne muž vysadil o kousek dřív...
Musím konstatovat, že i tohle počasí má cosi do sebe....


Černá Studnice v mracích



 Krkonoše taky v mracích


Sluníčko se dost snažilo, ale tentokrát nevyhrálo


Mraky byly silnější



Babička byla ráda, že jsme přijeli.
A jelikož jsme se vrátili docela brzo a počasí se docela umoudřilo, vzala jsem Viki ještě na náš malý 3km okruh.


Žádné komentáře:

Okomentovat