úterý 5. dubna 2016

Bledule

Další volný den, ani nevím, čím jsem si to zasloužila.
(Takový je rozpis, brzy budu v práci skoro pořád :) )
Péťa jela do školy kvůli diplomce...
Venku krásně a já nevěděla co dřív.....Tu sem, tu tam a najednou odpoledne a já musela odjet.
Nechtělo se mi, některé věci se ale řešit musí.
Nakonec to nebylo tak hrozné a zase se ukázalo, že jsem (jsme s mužem) měli pravdu, jenže to se raději nevyslovuje.
Moje malá neteřinka, co mne vlastně nezná a já ji...


Cestou zpátky domů jsem měla chvilku času. Nedalo mi to a stavila jsem se kouknout, jestli bledulky dovykvetly. Byla jsem tam asi před třemi týdny .
Nezklamaly, vykvetly.
Jezdím sem už pět let.. Fotky budou asi stejné jako předchozí roky, ale stejně je sem dám :) 
Cestou za bílou krásou...

 Jsou prostě všude.

















A mezitím taťka smontoval Janičce novou skříň. Spokojenost na všech stranách.
Vypadá to docela dobře.


2 komentáře: