pondělí 4. dubna 2016

Svátek

Kupodivu zase dnes volno. Nějak se to sešlo.
Ráno odvézt Lucku do školy, Péťu ke kytičkám a já ...
Já poprvé letos na in-line. Takový rychlý ranní nápad. Vůbec jsem to neměla v plánu.
Letošní zima byla taková jaká byla a tak nějak se to sešlo, že jsem ani jednou nebyla na běžkách, ani jednou na bruslích na ledu. Taky jsem toho moc nenaskákala. Měla jsem dost obavu, jestli to vůbec půjde. Šlo, byla to nádhera, nikde nikdo, ticho, klid...Bylo z toho krásných 9 km.







Po příjezdu na parkoviště se pomalu začala objevovat další a další auta. Dokonce městská policie. Jsem si říkala, co to ? Že by po ránu bylo tolik sportu chtivých lidí. Ale všichni měli obleky ...
Po návratu bylo úplně zaplněné parkoviště.


A on se dnes slavnostně otvíral Dům přírody ( světlá budova za stromy).
Napravo Dlaskův statek.


Po návratu domů hezky pro Lucku a do města. Tam jsem se potkala s Janičkou.
Lino je položené :), můžeme pokračovat. Odpoledne pro Péťu.
A i když mám v názvu blogu krátké jméno, svátek slavím dnes. Ani jsem nečekala, že se mi toho tolik sejde. A to tam ještě chybí nejúžasnější, nejrůžovější bloček, který jsem zapomněla přidat a vyfotit.


A v podvečer se sice trochu zamračilo, ale 3 km procházku s Viki jsem si neodpustila.


Hezký den to byl, kéž by takových bylo více.

Žádné komentáře:

Okomentovat