úterý 12. dubna 2016

Za kulturou

Víkend strávený v práci. Péťa taky pracovala. Boj o auto, nakonec jsme to pořešili.
Se mnou se obětoval taťka. Děkuju, že jsem nemusela v dešti šlapat pěšky.
V neděli večer se opakoval stav z března, kdy mi bylo zle, ale fakt zle. Uff...Zase jsem to ustála doma, ale je to divný. Musím přijít na spouštěč.
Pondělí dopoledne jak po velké opici.
Janička s Péťou byly za babičkou.
Večer hurá za kulturou.
Králova řeč


Foto vypůjčeno ze stránek divadla.
Bylo to skvělé, ale bylo to dlouhé....

Dnes ranní procházka s Viki, ještěže tak, už je zase ošklivo.
Odpoledne mimořádné rodičáky ve škole. Stále na stejné téma - nevhodné chování žáků, šikana ve třídě. Fakt mě to nebaví....
Večer mám noční.
Dneska je to devět let, co odešla máma. Těžké je to pořád.
Pořád chybí. Kdyby to šlo, aspoň někdy pár slov....

1 komentář: