středa 25. května 2016

Dneska prostě musím

napsat. Dneska byl naprosto neuvěřitelný den.
Hned po ránu jsme vyrazily s Luckou k našemu "oblíbenému" zubnímu lékaři :)
U nás krásně slunečno, v Jablonci mlha, mrholilo.


Naštěstí zuby naprosto v pořádku u nás obou a i počasí se umoudřilo.
Navštívily jsme naše oblíbené krámky. Pokecaly s papouškem (fakt mluví),


pokoukaly na ještěrky....


Taky nějaké jídlo, drogerii, knížky a podobné jiné nezbytnosti jsme nakoupily. A jely domů.
Stavila se Janička, tak jsme dodatečně oslavili její včerejší svátek. Byla na pravidelné kontrole a mímu se daří dobře.
Mezitím jsem už zjistila, že ze včera domluvené setkání určitě vyjde.
To bylo tak. Z blogu se znám se Silvou. Taky se potkáváme na FB a to už od ledna 2012 ( ano Silvi, dala jsem si tu práci a našla to, náš první kontakt byl leden 2012).
Nikdy jsme se neviděly. Včera Silva napsala, že jede do našeho kraje, jestli se neuvidíme. A tak jsem dala vale rodině a jela za virtuální kamarádkou.
Z virtuální byla naprosto reálná a skvělá během asi 10 vteřin.
A aby to nebylo tak fádní, šly jsme se projít. Na oblíbené místo nás obou.
Na Kumburk.
Cestou nahoru


Už jsme tam


Silva fotí, kochá se a asi vzpomíná na krásné chvíle které tady prožila :)


I Viki se mnou byla a taky se kochá


Dopoledne jsem přemýšlela jak to oslavit. No, napadlo mě tohle :)


Bylo to supr, hrozně ráda jsem Silvu poznala a strávila s ní odpoledne.
Ale všechno hezké jednou končí a my šly zpátky dolů.



Pevně věřím, že se z toho stane tradice a brzy si to zopakujeme. Díky Silvi.

Žádné komentáře:

Okomentovat