pátek 27. května 2016

Lomy

Jsou místa, která si člověk oblíbí a rád se tam vrací. Místní nedaleké lomy patří pro mne k jedněm z nich. Byly roky, kdy jsem tam s Viki chodila často. Nevím čím to je, ale času je čím dál míň a když mám čas, tak vyrážím na kratší okruh. Po čtvteční náročné denní jsem potřebovala relax. Hned po ránu jsem naložila Viki do auta a kousek nás přiblížila. A tak jsme si oblíbené místo pěkně prošly.


Příroda si najde cestu. Kamení a taková krása tam roste. V červené...


nebo ve žluté...


Je to tady pořád stejné a přesto jiné, pomalu tu vyrůstají náletové dřeviny a křoviny.


Že jsou hmyzouni dva jsem zjistila až doma ... :)


Je tu hezky, hlavně naprostý klid, nikde nikdo...



Tentokrát jsme zašli i do vzdálenějšího, menšího lomu. Je zarostlý a bylo tam neskutečné množství klíšťat, brrr...


To o kousek dál je krásný rybníček.


A když už jsme byly tak blízko, zašly jsme ještě na nedalekou "Krkavku"



Žádné komentáře:

Okomentovat