pondělí 2. května 2016

Jaro

Já vím, že všichni víte, že už je tady.


Ale poslední příspěvek vypadal spíš jako zima :)
To bylo bylo úterý 26.4. Chumelilo jako o život. A já měla noční.
Chumelilo i ve středu, po ránu snad ještě víc.Můj táta by měl svátek. A zase jsem šla na noční.
Ve čtvrtek se zase jen tak trochu vyspat. Prší. Odpoledne Lucka klavír, my s mužem na kafíčko :)
Na tachometru v autě pekelné číslo.


V pátek pro změnu na denní. Venku už je hezky.
Sobota dopoledne, konečně krásně, tak honem s Viki na naše kolečko.


Uvařit oběd, dovézt i Janičce a odpoledne ke kořenům. Ač se mi nechtělo, tak nakonec docela příjemné setkání po letech.Na fotce taky Viki, ale maďarský ohař, mazel největší.


A večer, nečekaně na noční. Klidná.
Budu s sebou muset vozit foťák, fotky z mobilu nicmoc. Takhle po ránu...


Krásná neděle, ale já zase na noční.
A zase jedna z pondělního rána.


Stále musím oškrabovat auto, ale odpoledne a navečer je hezky a tak honem s Viki na naši trasu.
V zapadajícím slunci jí to sluší.



Mezitím jsem dneska stihla nechat auto Janě, aby si vyřídila mateřskou. Její auto totiž taťka dával dohromady a půjde na technickou, tak doufáme, že projde.
Odpoledne káva s mojí milou přítelkyní. Jak to, že příjemně trávený čas plyne tak rychle.
Rychlý nákup a dojet pro taťku. Cestou domů krátké zastavení ...





Hrozně to letí. Péťa se má v cizině dobře, alespoň nám to tak píše.

Žádné komentáře:

Okomentovat