úterý 28. června 2016

Promoce

Pardubice 8 hodin ráno, rozkaz zněl jasně....
Takže hezky po noční. Díky hodným kolegyním jsem zvládla dát si sprchu a vyrazit s Péťou a manželem včas, abychom v těch 8 byli na místě. Zabloudili jsme jenom jednou.
Slavnostní ceremoniál byl pěkný, docela to mělo spád. Někteří rodiče uronili slzu.
Já jsem se tedy díky nevyspání asi dostatečně nedojmula, ale pyšná to jsem tedy byla velmi. My oba.
A je to, už je navždycky oficiálně Bc. Těšíme se na další titul.


Budeme se fotit? Ale jo, tak jo. A není to blbý u toho skla....Ne není, legrace to byla.


Fotil nás Péti kamarád, který se přišel podívat. Fajn kluk.


Jé hele tamhle je nějaký křoví, tak ještě u křoví....


V autě spát neumím a tak jsem cestou zpátky aspoň panoramata fotila...



Při obědě v mexické restauraci jsme mohli sledovat i čápa.


A kdeže jsme to jedli ? Jičín.


Jo, jo pěkný den to byl. Stihli jsme akorát vyzvednout Lucku z hudebky a pak jsem padla a spala.

Žádné komentáře:

Okomentovat