pondělí 27. června 2016

Teplo

nás provázelo v posledních dnech.
V pátek to bylo hodně pekelné. Dopoledne se u nás stavily holky. To byla Maruška ještě docela spokojená, odpoledne se jí to prý už vůbec nelíbilo.


 Mě se to moc taky nelíbilo, ale na svatbu mojí milé kolegyně jsem se podívat šla.
Sešlo se nás z práce víc a bylo to milé a veselé.
Hodně štěstí na společné cestě...



Navečer ještě Lucce slíbený dárek za vysvědčení a pak jsem totálně odpadla. Uf, takovéhle vedro je na mne opravdu moc.
V sobotu a v neděli mne čekala denní. Taky to byl děs. Větrat se nedalo, ale s milou kolegyní jsme to zvládly a hlavně ve zdraví přežily.

Komu chybí zdraví je naše Viki. Ona prostě bez té veteriny nemůže existovat. Po jarní změně medikace jí krásně narostly chlupy a  konečně vypadá jako pes a ne naháč. Pro změnu jí odešly drápky. Situace se opakuje a po čtyřech letech mi nezbývalo nic jiného než Viki v pondělí ráno sebrat, vzít na veterinu a při krátkodobém uspání jí nechat všechny drápky na zadních packách otrhat. Je to jediné rychlé řešení. Jinak by se sami postupně pomalu odlučovaly a bylo by to na dlouho.
Přední si myslím budou následovat....Bohužel.


Teď je na mne naštvaná a moc se mnou nemluví, ale ona mi to snad odpoustí. Bohužel jsem musela na noční a probrečená noc zbyla na manžela.
Obvazy sundány druhý den večer a vypadá to docela dobře, tak snad to bude mít lepší průběh, než před lety. Antibiotika sice má, ale spíš jen pro jistotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat