pondělí 25. července 2016

Víkend

se nesl v pracovním duchu.
V sobotu dopoledne jsem vygruntovala auto. Odpoledne se mu věnoval taťka. Čeká ho totiž technická.
To Žofka, ta se má. Lucka se stará a byla hezky venku. Kupodivu ji ani Fíbí, ani Viki nijak nezlobí.



Večer na noční. Po pátku jsem se tedy do práce moc nětěšila a moje předpověď byla dost dobrá.
Rána jsou už pěkně mlhavá.


Jelikož noc byla vyčerpávájící, musela jsem nabrat energii přes den. Takže sotva jsem se probrala, už jsem šla do práce znovu. Tentokrát to bylo trochu klidnější, ale fakt jen trochu.
Po dopoledním spánku venku krásně svítilo slunce. Během chvilky ale lilo jako z konve.


Ale bazén se musí využít ať jak chce :)


Navečer jsme odvezli auto a cestou zpět se stavili na něco dobrého.


Původně jsme chtěli jen zmrzlinu, ale v cukrárně, kde jsme se stavili nám řekli, že už nic není.
No nic, jeli jsme o kousek dál, dali si jídlo a nakonec i ta zmrzlina byla. A výborná.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat