úterý 16. srpna 2016

Babička hlídací

Ráno jsme s Luckou zašly za paní doktorkou, co rozumí jejímu krku. Složitá situace. Lucka je zdravá nemocná, nebo jak to napsat. Problém tam je, ale asi zatím nemá řešení. Hlavně, že nic nezanedbáme. Trocha klidu a být v teple (čti doma u PC), což je úžasné doporučení lékaře (pro Lucku).

Další položka na seznamu dne bylo předání mobilu, který jsem našla včera na výletě. S pánem jsme byli domluveni. Trochu mi to vrtalo hlavou a nakonec to byla taková veselá příhoda.
Včera cca 100m od místa, kde jsme relaxovali je chalupa, ve které je na dovolené mladý manželský pár s miminkem. Dokonce jsme se s nimi bavili ! Ano, telefon byl onoho pána, zkoušel na něj volat, ale není v těch místech signál a dovolal se až večer k nám domů :) Tak hlavně, že všechno dobře dopadlo. Telefon má svého majitele a já sladkou odměnu.


Po obědě jsem byla povolána jako hlídací baička. Dostala jsem ten náš poklad do kočárku a mohla jsem vyrazit. Trošku na mě zase zkoušela hrozit pěstičkou,


 ale nakonec si to rozmyslela a bylo to nejhodnější miminko široko daleko. Pěkně usnula a spala.


Tak jsme šly a šly.

Po chvíli se probudila, aby se mi vysmála do jakého kopce že jí to tlačím...



Pak usoudila, že paleček je lepší než dudlík.


Ani neviděla hrnečkový plot.


Protože pořád spala.


Výhledy na naše městečko a na Kozákov  jsem se taky kochala sama.



A tak se stalo, že jsme došly až k Jarušce, ano k té se kterou jsme byly včera na výletě. Není to tak daleko, asi 4,5km. Dostala jsem kafíčko, výborný švestkový koláč, přebalila Marušku, dala jí napít trochu čaje a frčela zase zpátky. A Maruška zase spala.


Doma dostala nabaštit a rozdávala úsměvy a moudré pohledy.


Nakonec si popovídala s dědou, který přijel z práce.


A je večer, to byl zase hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat