středa 17. srpna 2016

Jako babička

vozící jsem se asi osvědčila.
Dopoledne jsem otočila seno, co sušíme pro morčecí slečnu Žofii.
Pak jsem se chystala vyrazit na houby, nebo na výlet, ale Maruška byla včera spokojená, tak jsme se spolu jely projet zase. Dneska jsme to vzaly zvolna, pěkně po rovince.


Pěkně podél vody, skoro přes celé město. Potkaly jsme bývalou kolegyni z práce, co má chlapečka o 3 dny staršího, ale skoro o kilo a půl těžšího. Chlap no. Stavily jsme se koupit nějaké drobnosti, v nedaleké restauraci jsme potkaly další kolegyně z práce. Nic jsem si nedala, neb hrozilo, že se Maruška vzbudí. Ale ta to teda neměla v plánu. Ani když jsem ji odevzdala mamince. Pořád ještě spala. Tak jsem jela domů.


Péťa si dnes vzala kolo a dojela k babičce. Cestou zpátky nám koupila nějaké zákusky. Má totiž svátek. Tak vše nejlepší.
Navečer jsem shrabala seno, vyvenčila Viki na naší obvyklé trase.



Lucka upekla dortíky z listového těsta. Zcela improvizovala a moc se jí to povedlo.
A večer jsem šla do kina. Na Queeny. Sama. Bylo to fajn.

Žádné komentáře:

Okomentovat