čtvrtek 4. srpna 2016

Koncert, práce, nákupy

Ale pěkně od začátku. Janička mne poprosila, zda bych s ní nevyrazila na nákupy. Když má s sebou Marušku, která pláče, není to ono.
Domluvily jsme se na pondělí. v práci jsem měla volno, tak proč ne. Přidala se k nám i Lucka.
A město pod Ještědem bylo naše....


Ta naše mrňavá potvůrka celý den krásně prospala.


 A my jsme měly s holkama moc hezký den. Nakoupily jsme, najedly se, prostě si to užily.
Zmrzlina na závěr před odjezdem.


A spokojená Maruška už doma.


V úterý den pracovní. Zase dost náročný. Odpadla jsem sotva jsem přišla domů.
Středa dopoledne prací. Těšila jsem se, jak budu sušit venku, ale celý den prší...
Večer na noční.
Čtvrtek dopoledne spací.
Navečer opět na Sedmihorské léto. Jan Nedvěd, tentokrát s kolegyňkami z práce.
Narváno bylo. Fronta se stála.


Pěkné to bylo, sotva jsme dorazily domů, začalo pršet.

Žádné komentáře:

Okomentovat