sobota 20. srpna 2016

Seno usušeno

i když ráno to vypadalo, že ona studená mokrá fronta dorazila mnohem dřív. Nakonec se to ale vybralo a seno jsme dosušili. To se bude Žofka mít :)
Nevím, co se dělo, ale vrtule nám proletěla kousek nad domem. Dokonce víckrát.


 Počasí se mění, je teplo, zítra asi zima, déšť. A já se divím, že jsem taková nijaká. Vždyť já přeci tohle blbě snáším.
To ale neznamená, že jsme navečer nemohli vyrazit za kulturou.
Na Pantheonu na Malé Skále dnes v podvečer hrála skupina Sousedi. Zpočátku měli nějaký technický problém, a tak jsem si stihla prolézt celý skalní hrad.
Vyhlídky jsou tu úžasné.


Některé scenerie v zapadajícím slunci taky.


Cesta je místy trochu náročná.


Jindy je touhle dobou dávno zavřeno.


Suché skály.


Až navrcholku...

 A pohled ke Krakonošovu...


  A když jsem se vrátila, začínali hrát první písničku.


Dobře jim to hrálo.


A vydrželi jsme do noci...


A vydrželi bychom i dýl, ale Lucka zůstala sama doma...



Žádné komentáře:

Okomentovat