pátek 19. srpna 2016

Léto

je konečně tady. Po včerejšku vypadám jak spařené prasátko, nejvís to odnesly uši. Jana pronesla něco v tom smyslu - jak je stará, tak je blbá - a měla pravdu. Na opalovák jsem vzpomněla až cestou po horách. Tak si teď trpím. Ven skoro nevycházím a pokud ano, tak jsem zamotaná v šátku.

Ráno s Luckou na ORL, vyfasovala ATB. Ach jo.
Potkaly jsme Janu, Maruška na umělém mlíku krásně přibrala. Nevím jestli hurá, nebo ach jo.
Jednoznačně rozdává úsměvy a vypadá spokojeně.
Spát ale nechtěla, a tak když mi Lucka volala, že je oběd hotov, ač nerada musela jsem domů.
Mimochodem těstoviny se smetanou, špenátem a kuřecím masem. Výborná dobrota.
Vypustili jsme bazén. 


Sušíme seno, pro Žofii - morče. Snad jí na zimu bude stačit.


Vyprali jsme sporťák a fusak. Trochu obava, ale šlo to krásně.


Navečer se mi zachtělo plavat.
Já plavu,


taťka po letech oprášil lodičku a kupodivu jezdí.




 

 Po návratu domů seno shrabáno, zítra snad uklidíme.


 A nakonec jeden krasavec, že by pro štěstí ???



1 komentář:

  1. Chudák Lucka, to mě mrzí, že je nemocná. Žofince by naše holky takové pěkné seno záviděly, to kupované je dost bídné.

    OdpovědětVymazat