sobota 3. září 2016

Budu se opakovat,

ale čas je nějak zrychlený. Poslední příspěvek je z úterý.
Ve středu jsem si natrhala třezalku. Zkusím si udělat olejíček. Prý je dobrý na odřeniny, spáleniny a podobné ...niny.


Když jsem odcházela na noční, nabádala jsem Lucku, kdyby se druhý den dopoledne něco dělo, tak ať mne klidně vzbudí. To nebohé dítko mne lehce upozornilo, že jde ráno do školy.
No jo no, už je mazák a já se nějak v těch nočních ztratila co je vlastně za den.
A takhle to vypadá, když se po ránu vracím.


Jako již tradičně jsem Lucku odvezla  a šla spát. Kolem 11 hodiny ji přivezla domů Jana s Maruškou - nějak se holky domluvily. Maruška mi byla donesena do postele s tím, že můžeme spát spolu :)


No copak o to, Maruška spala, já ne, prostě to nešlo, jen jsem na poklad koukala a kochala se.
Když se princezna probudila, tak jako již tradičně rozdávala moudré pohledy a úsměvy.


Tak jsme si ji hezky odpoledne všichni užili.


V pátek ráno jsem zase Lucku odvezla, v poledne si ji vyzvedla.Nový třídní učitel, noví učitelé, ale prý to půjde :) Takový běžný den.
Cipísek odjel s původní majitelkou na víkend. Měla jet i Jan s Maruškou, ale malé není úplně dobře, tak to nebudou riskovat.
Péťa byla v Praze v práci, prý dobré. Tak uvidíme. Vrátila se navečer.
A já jsem nečekaně opět vyrazila na noční. Takový noční týden, brr.
V sobotu dopoledne jsem musela pospat, jak jinak. Odpolední kávu jsme s mužem pili venku.
Jelikož je Viki zdrhačka, dostává dlouhou šňůru. Má volnost, ale my jistotu, že se neztratí.
S Fíbí se už docela kamarádí. Tak si holky něco řekly,


Fíbí skočila ke šňůře a začala ji kousat. Vypadalo to, jako když chce Viki osvobodit.
Bylo to vtipné, ale nezdařilo se jí.


Všichni nám tvrdili, že kočka po kastraci zleniví a ztloustne. Naše kočka je tedy vyjímka. Hubená jak lunt (žrádla má dostatek a je zdravá) a energie, že to jeden nechápe.
Lucka si balí na tábor. Zdravotnický. Vloni byl zrušen pro malý zájem. Letos se uskuteční, ale ve školním roce. Nevadí, pojede, všechno dožene. Balí si sama, naprosto vzorně, až precizně. V kufru má všechno, jen jí nezbylo místo na boty. Hledala vhodnou tašku, žádná nebyla dost dobrá.
Tak jsem sedla a jednu jí podle jejích představ ušila. Byla spokojená. A může na tábor.

Žádné komentáře:

Okomentovat