neděle 4. září 2016

Neděle

od slova nedělat.
Po snídani odjezd s Luckou na tábor. Není to od nás daleko.
Dočasné útočiště.


"Za domem " je vyhlídka. Vím o ní od posledně, tudíž jsem tam prostě musela zajít.
Dobře jsem udělala. Ten klid, ta pohoda, to se nedá popsat, to se musí zažít. Nikde nikdo...


 V údolí Rokytnice, v pozadí Lysá hora, Dvoračky, Zlaté návrší...



Prostě v lese.


Symbioza.


Zpátky domů na oběd. Krůtí na grilu. Mňam.
Po obědě výlet. Tentokrát vyzkoušet, kolik toho Viki zvládne. Zdá se v pohodě. Drápky klidné. Nálada výborná. Je na čase začít se hýbat.
Český ráj skýtá nepřeberné množství možností kam vyrazit.
Změna počasí zase působí na můj organismus, proto volíme nenáročnou trasu.
Pod Hlavaticí. Už tam stojí víc jak šest let.


Vyhlídka na Hlavatici.


Pohled k Ještědu přes Turnov


Čekali na mne dole


A jdeme dál.


Pitný režim.


Jdu dobře ?


Jen tři kříže...


Pohled od nich k Valdštejnu.


A na Kozákov.


A ještě z druhé strany.


 K Valdštejnu.


Dali jsme si kafe (nutně , ale velmi nutně jsem ho potřebovala) a nanuka. Všechno v pohodě, tak ještě Janova vyhlídka.


Cestou zpátky k Valdštejnu krkavci, ale fakt obr ptáci ( ten černý flek na nejvyšším stromě). Nádhera.


Okolo Valdštějna zpátky k autu. Trochu prší, ale je to osvěžující.


Viki zvládá výborně, bez problému. Doma je vykoupána, protože jsme to pořád odkládali kvůli drápkům a už to fakt potřebovala.
Péťa odjela zase do Prahy, v týdnu jede s kamarádkou do Vídně.
Marušce je lépe.
Cipísek byl na víkendu vzorný a je z něho chovný pes. Gratulujeme.


Lucka na táboře spokojená, což je pro mne asi nejdůležitější zpráva dne. Už stihli návštěvu restaurace, přednášku o zubní hygieně a viděli lamu. Dokonce mi posílá fotky.


Žádné komentáře:

Okomentovat