neděle 19. února 2017

Po sluníčkovém pondělí

sice v úterý taky svítilo, ale to bylo asi tak všechno.
Ba ne. Po noční jsem pospala a šla hlídat Marušku. Původní plán byl jiný, ale hlídání v něm bylo zahrnuto. Takže zase až taková změna to nebyla. Jen domluvená schůzka se neuskutečnila.
A večer pěkně za kulturou. Divadelní představení Každý rok ve stejnou dobu . Dobře jsme se bavili.

Ve středu už od rána jsem se necítila úplně ve své kůži. Večer na noční. Po noční se trochu vyspat a pak, pak jsem měla velké plány, co všechno stihnu.
Jo,jo. Asi tak dvě hodiny po probuzení už jsem zase ležela a pospávala. Chřipka hnusná mě skolila. Epidemie končí a já takhle dopadnu. Doufala jsem v lepší zítřky.

V pátek jsem musela na den. Dobře mi nebylo, ale pracovně to docela šlo, tak jsem to zvládla.
Odpoledne jsme měly schůzku s vedením, naše pracovní místa končí, dostaly jsme nabídku...
Neveselo, truchlivo.....Máme o čem přemýšlet...
Kolegyni, která je po operaci nebylo nejlíp. Jedna z nás pro ni dojela, já na ni čekala po práci a vezla ji domů.
A pak rovnou do postele.
Je neděle večer a já z té postele téměř nevylezla. A to jsem se tááák těšila na volný víkend.
Takovýhle moribundus, co jsem komu udělala. Tak doufám, že už se to začne obracet k lepšímu.
Jak zdravotně, tak pracovně.

Žádné komentáře:

Okomentovat