pátek 21. července 2017

Prázdniny v plném proudu

Ha, ha, ha - jak pro koho....
Pondělí - volno, ale právě proto zubař. Cesta tam a zpět, pobyt na zubařském křesle, drobný nákup a den je fuč. Jako bonus bolavá pusa, no neberte to.
Úterý - denní. To taky nejde odmítnout, hlavně když se skoro nezastavíte...
Cestou tam


a cestou zpět


Středa - už se mi stýskalo po Maru, tak jsem si ji na chvíli půjčila. Venko vedro k zalknutí, moje bolavé ruce (ano, už mě zlobí i druhá), ale užily jsme si to. Teda aspoň já.
Maruška se tvářila, že je se mnou z donucení. Ale to nevadí. Je teplo, rostou jí čtyři zuby najednou....


Naše klasika. Na konec galerie na Riegrovce. Voda vypuštěná, nemá to to pravé kouzlo.


Ale mohly jsme slézt do koryta, házet do vody kamínky a dělat žbluňk. To jí fakt bavilo.


Večer na noční, po noční se vyspat a zase na noční. Je to teď v práci takové "veselé". V noci snad děláme víc než ve dne. V pátek zase spát. To prostě jinak nejde. Zase jsem měla plán. Lucka navrhla jiný a nakonec možná lepší než ten můj.
Nejdřív zmrzlina, potom nedaleký rybníček, trochu pojezdit s lodičkou, trochu koupání a domů upéct buřty. Na ty jsem dostala totiž hroznou chuť.



Žádné komentáře:

Okomentovat