neděle 30. července 2017

Narozeniny

Úterní noční byla opravdu tak náročná jak jsem předpokládala.
Cestou domů ošklivá havárka, to člověku taky nepřidá.
Ve středu jsem se snažila o jakýsi odpočinek. Jenže ruce bolí čím dál víc a to odpočívání mi nějak nejde. Velmi světlým bodem byla domluvená káva se známou. Ona dostala ten úžasný nápad vyjet na Kozákov.


 Lahoda pro moji dušičku. Povídaly jsme a povídaly a i ta káva byla. Super odpoledne.


 Ve čtvrtek opět na denní. Z té jsem teda měla ještě větší obavu, neb mě čekala dvojnásobná premiera. Dopadla dobře, ale celý den byl staršný chaos a fofr. Domů jsme šly s kolegyní o hodinu déle.
Než jsem se v pátek stačila vzpamatovat bylo odpoledne. Na chvilku jsem viděla Marušku s Janou a honem musela do práce. Ještě jsem stihla zkontrolovat naši úrodu ...
Rajčata dobrý.


A tady vidíte, že i listy jsou velký úspěch. Vypadáto, že slunečnice možná vykvete, ale dýně...Uvidíme.


V sobotu odpoledne nějaký ten nákup a trochu příprav. Janička měla totiž narozeniny. Sešli jsme se v neděli a užili si hezký teplý den.Konečně.
I bazén je využitý....


Viki hlídá...


Duha na obzoru...


 A duha vprostřed nebe


                Janičko, ještě jednou - přejeme vše nej, máme tě rádi. Zůstaň taková jaká jsi.

Žádné komentáře:

Okomentovat