středa 1. listopadu 2017

Nový měsíc,

nový začátek ? Ne tak docela, ale s novým rokem tohle platit bude.


Změna veliká.
Po dlouhém zvažování, psaní si na papír všech pro a proti, komunikací s nejbližšími a velmi pečlivém uvážení jsem se rozhodla udělat ve svém životě další změnu.
Já, která změny nemám ráda, já která se jim bráním. Asi jsem se s věkem změnila (zbláznila), nebo se snažím dohnat, co jsem v životě zameškala ? Nevím.
Jednoznačně jsem došla k závěru, že tam, kde člověku není úplně dobře by neměl zůstávat. Z žádného důvodu. Ani proto, že to bylo splnění dávného snu (jo, prostě představa a realita se trochu minula), ani proto, že se to od vás očekává, ani proto, že tím způsobíte komplikace jiným.
Změna byla nutná právě proto, že sen nesplnil očekávání, že nakonec by komplikace patrně postihly mne, že je mi bližší košile (rodina) než kabát.
Rozhodnutí padlo, v pondělí hned ráno jsem jela podat výpověď, ale úplně se mi neulevilo. Trochu (víc) jsem se obávala, co mému rozhodnutí řeknou současné kolegyně. Přijaly mne mezi sebe ( většina) docela hezky. Hodně mne naučily, podporovaly mne a já se jim takhle odplatím. Abych pravdu řekla, čekala jsem výčitky, hněv, zklamání a já nevím, co ještě, ale nakonec to skoro všechny přijaly docela hezky. Pochopily mé důvody a uznaly, že mé rozhodnutí je alespoň zčásti rozumné. A ty , co to nepochopily, ty ať si.....
Nakonec mi i chvilku bylo líto, že jsem tu výpověď podala. Jenže jsem se nakonec podívala na seznam pro a proti a pochopila (snad definitivně), že tahle cesta pro mne končí, protože možná v tuhle chvíli vypadá schůdně, ale za týden, dva by se zase objevilo to, proč končím.
Zkusím štěstí jinde.

9 komentářů:

  1. Ivo,
    mám z tebe radost!
    Přeji ti ať tvá nová pracovní cesta ti dělá jen a jen radost :-)
    Určitě se ti zlepší i zdraví!
    A nočním je konec ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji, v radost doufám, noční ještě listopad a prosinec, ale v omezeném množství.

      Vymazat
  2. Moc hezky napsané, fandím, přeji v nové práci ať se líbí. Nelitujte,nesrovnávejte a věřte - bude líp!!! zdraví vaše pravidelná čtenářka Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Rada čtu vaš blog,nevim v jakem oboru pracujete,ale pokud dalši prace bude ulevou hodně vam fandim.Přeji zdravi,hodně uspechu,at je lip.Někdy mam taky myšlenky,jit a hledat něco jineho,nemam to v praci zrovna nejlepši,ale neni ta odvaha.Proto vas obdivuji,že jste to udělala. Krasne podzimni dny,hlavně bez nemoci.Atka.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Atko, děkuji za komentář. Můj obor je zdravotnictví. Taky nemám odvahu, ale zaměstnání měním za poslední 4 roky počtvrté. Tentokrát je poprvé z mé vlastní vůle. Zlomily mě asi noční směny, ale bylo toho víc. I vám přeji jen to dobré.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ivo, chodím si k Vám počíst a podívat se. Bydlím na druhé straně Čech, tak okukuju Vaše fotky. Také jsem se konečně odhodlala ke změně zaměstnavatele a naprosto chápu Vaše obavy z reakce kolegyněk. Ta moje to, myslím, vzala dobře a nezlobí se na mne. Doufám! Držím palce, ať je líp! Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulo, díky za komentář. Taky přeji ať se daří. Blog nemáte? Že bych zase já koukla na druhý konec republiky :)

      Vymazat
    2. Kdepak, blog nemám (to spíš různé bloky), ale chodit někam načuhovat, to já ráda!

      Vymazat