pondělí 1. ledna 2018

Nový rok 2018

A s ním pro mne zase velká změna. Ze směnného provozu, který mne velmi v posledních měsících unavil, jsem naskočila do nové práce hned první den. Práce pouze na ráno, ale je jedno jestli jaký je den. Vyrazit musím denně. Jo, o víkendech a svátcích se budeme střídat, ale hned první den roku jsem dostala já. A vlastně mi to ani nevadilo. Počasí docela rozumné. Práce tak akorát.



A jalikož jsem skončila docela brzo, nabídla jsem Janě, které už bylo líp, ale ještě to nebylo onon, zda nechce alespoň odpoledne pohlídat Maru.


A tak jsme s dědou došli nakrmit kačenky, které jsou letos dost přejedenéa ni moc nechtěli.


Doma jsme zkoušeli krmit dřevěnnou kočku, které se Maruška ještě nedávno bála. Mimichodem, taky toho moc nesnědla. To Viki hlídala, jestli nám něco neupadne, ta by tedy neodmítla.


A Maruščina největší zábava ??? Dědeček po letech opravil hodiny. A BIM BAM, tak to by mohla poslouchat pořád.


Marušku jsme večer v pořádku odevzdali mamince, která si odpočinula a za svitu měsíce se vrátili domů.



Žádné komentáře:

Okomentovat