úterý 9. ledna 2018

Další dny

nového roku si byly dost podobné. Do práce, do školy. Odpoledne tak trochu příprava do práce, přeci jen je to pro mne trochu nové, tak abych se zorientovala.
A jelikož se  v práci hodně přesunuju autem, tak mám někdy docela pěkné výhledy. To třeba když se rozhodne chumelit. Jsou místa, kde jdu pěšky a jsem ten den jediná :)


Pak jsou i místa , kde jedu a jsem taky skoro jediná. Ale ta romantika, no uznejte.


A jsou místa, kde sce někdo jezdí, ale vidět toho moc není.


A taky se mi občas stane, že mne někdo vítá.


 Občas dělám i takové běžné činnosti, že peču boty.


Volný víkend. Jak já si to užívala. Celý týden spát v noci, o víkendu nikam nemuset. Dělat si co chci.
Žádný stres, únava mnohem menší. Prozatím, i když se teprve sžívám s novým rytmem života, jsem spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat