neděle 6. května 2012

Neděle


Po deštivé noci jsme se probudili do zamračeného a chladného rána. Ale nepršelo a to bylo hlavní.
Po celý den se po nebi honily mraky, ale byly i chvíle, kdy nám bylo fakt teplíčko.
Po snídani byly v plánu nejprve aporty a potom obrany. Viki neaportuje, ale ráda běhá za klackem. Tak aspoň nějakou činnost jsme předvedly. Slečna výcvikářka i poradila jak to zpestřit a dělat správně, aby ji to víc bavilo. 



Sice jsme skupinka začátečníků a štěňátek, ale chtěli jsme i obrany zkusit. Ne každý pes se na to hodí.
Naše Viki krásně štěkala, když byl útočník zády, ale jak šel k ní, tak se schovávala za mne, hrdinka. Nicméně pan figurant zase poradil, jak na to aby se té bázlivosti zbavila. Tak jsem si tak říkala, že kdyby na mne někdo zaútočil doopravdy (teda, né, že bych si to přála), jestli by mne bránila, nebo by utekla?
Ale štěká tak, že by se snad útočník zalekl toho hlasu a byl by klid.
Pak byl chvilku oddech a zase cvičení poslušnosti. Zkoušeli jsme přivolání. Jelikož nás je ve skupince docela dost, tak to bylo trochu zdlouhavé. Jak jsem předpokládala, tak Viki v cizím prostředí předvedla vzorné přivolání. No, jo, no, holt na tom budu muset na domácí půdě víc zapracovat.
Před obědem jsem si ještě s Viki dala krátkou prochajdu po okolí. Teda kopec to byl neskutečnej, ale zvládly jsme ho nahoru i dolů na jedničku.
Lucka si tu našla kamarádky, tak mne ani nepotřebovala.


 Po obědě (plněné bramborové knedlíky, zelí) zase oddech. Ten jsem tedy tentokrát využila na 100% a pěkně si schrupla. Odpoledne jsme zase cvičili a změna nastala pro děti. Pořadatelé pro ně připravili soutěžní odpoledne. 
Soutěžilo se



Malovalo se



 Navečer bylo opět společné cvičení všech pejsků v táboře. Dnes se nás sešlo míň, ale i tak to bylo supr. Viki to zase zvládala na výbornou. Fakt mě ta moje potvůrka mile překvapuje.
Po večeři (špagety) byl zapálen táborák, který byl včera pro déšť zrušen. U táboráku bylo slavnostní vyhlášení výsledků dětského soutěžního odpoledne. 
Lucka vybojovala třetí místo a vezeme domů medaili, diplom a pohár. Hurááá !



Opekly se špekáčky, posedělo se, ale byla dost zima, takže my s Luckou jsme brzo zalezly do teplíčka do chatky.

Žádné komentáře:

Okomentovat